Päätin kyllä että blogini nimi antaa vaikutteen siitä, että blogi olisi harry potter blogi. Mutta koska tänne tulee paljon muutakin, vaihdoin nimen. Blogin sisältö ei muutu mitenkään, ainoa mikä muuttuu on nimi. 

Olin myös mökillä, menin perheeni kanssa eilen ja yövyttiin yksi yö. Tänä aamuna menin tätini, serkkuni ja pikkuserkkuni tädin kanssa ulkoiluttamaan vähän niiden koiria, eli serkkuni & ja tätini koiraa ja ja yhden naisen neljää koiraa (oikeastaan 2 niistä on kokonaan sen omia ja 2 niistä ei asu sen luona, mun mielestä ne kaks koiraa on sen pojan koiria) eli Zeroa, Raksua, Selmaa, Elmoa ja Tahvoa. Ne kaikki koirat oli ihan innoissaan ja juoksenteli pitkin peltoja ja sitä mökkitietä :D Sitten ne koirat juoksi yhden tän kylän parturin pihaan ja pölli sieltä kumiankan XDDD No se olikin alkujaan niiden neljän koiran omistajan kumiankka ja se oli jääny sinne, Elmo sitte otti sen mukaansa :D Voivoi. Selma kerran vähän näykkäski mua mutta siis ei mitään jälkee jääny. Se on vasta pentu, ja se luulee että mun kädessä on jotain kun pidin käteeni silleen ku siel ois jotain ihan huomaamattani. 

On tulossa varmaan jotain my day postauksia, vaikka tajusin yhtä toista my dayta tehdessäni että mun pitää pienentää ne KAIKKI kuvat .____. Ja niitä on paljon. Ihan sama, kyllä mä ne pienennän. Eli mulla on paljon tekemistä seuraavalla viikolla.

Muokkaus: Kun katoin niin tajusin että ne kuvat ei niin isoja ollukkaan. Eli Myday yhdestä matkasta tulee nopeammin kuin kuvittelin!